Postat: mån jul 31, 2006 13:31
Nu finns resultaten på
http://www.nic.fi/~luakkone/eurotrial/
http://www.nic.fi/~luakkone/eurotrial/
Whistler skrev:Funkar för mig. Vad jag kan se så står Mikael och Katarina Larsson för den enda svenska medaljen - guld i pro mod. Grattis!!!
Ooops! Sorry! Självklart ett stort grattis till dem med!!amc skrev:Whistler skrev:Funkar för mig. Vad jag kan se så står Mikael och Katarina Larsson för den enda svenska medaljen - guld i pro mod. Grattis!!!![]()
Rolf Eliasson brons i promod
![]()
Du får nog utveckla varför du skulle sluta köra om det var såna sektioner i Sverige, medans du samtidigt tycker att det var jättekul och gärna skulle köra igenMalle skrev:Är nu välbehållen tillbaka på svensk mark (SKÖNT!) och resan har gått jättebra...inga punkteringar maoJag kommer att skriva av mig lite senare när jag kommit hem och hunnit smälta intrycken. Jag kan ju säga att i fall vi hade sådana här sektioner i Sverige skulle jag sluta köra! Till och börja med måste jag byta fjädrarna, bägge på höger sida är helt slut och avgas-systemet böjt framåt/bakåt/höger/vänster. En hasplåt vore ju inte heller helt fel, ett under att jag inte spräckt f-lådan
Förutom att kofångaren och vänster bak är lite knöligt, så har faktiskt plåten klarat sig bra
Givetvis är jag besviken på resultatet, men jag hade väldigt svårt att lära om från svenska regler...och späder man sen på med en massa förarmisstag så blir det hur många prickar som helst
Men det var jättekul och jag skulle gärna göra om det
För dyrt kanske?AtEase skrev: Du får nog utveckla varför du skulle sluta köra om det var såna sektioner i Sverige, medans du samtidigt tycker att det var jättekul och gärna skulle köra igen
AtEase skrev:Du får nog utveckla varför du skulle sluta köra om det var såna sektioner i Sverige, medans du samtidigt tycker att det var jättekul och gärna skulle köra igenMalle skrev:Är nu välbehållen tillbaka på svensk mark (SKÖNT!) och resan har gått jättebra...inga punkteringar maoJag kommer att skriva av mig lite senare när jag kommit hem och hunnit smälta intrycken. Jag kan ju säga att i fall vi hade sådana här sektioner i Sverige skulle jag sluta köra! Till och börja med måste jag byta fjädrarna, bägge på höger sida är helt slut och avgas-systemet böjt framåt/bakåt/höger/vänster. En hasplåt vore ju inte heller helt fel, ett under att jag inte spräckt f-lådan
Förutom att kofångaren och vänster bak är lite knöligt, så har faktiskt plåten klarat sig bra
Givetvis är jag besviken på resultatet, men jag hade väldigt svårt att lära om från svenska regler...och späder man sen på med en massa förarmisstag så blir det hur många prickar som helst
Men det var jättekul och jag skulle gärna göra om det
Alltså, dom här sektionerna var helt mördargrymma!!! Jag vet att jag gnällt på en tävling som gick i Oskarshamn förrförra(?) året då jag åkte hem med både lampor och avgassystem liggandes i bagaget, men det var ju ingenting mot dom här steniga sektionerna! Jag kan ju tala om att det i stort sett i varje sektion var stenar som räckte upp till grillen som man var skulle kasta sig över, och då får kärran duktigt med stryk undertill...om man inte satsade järnet så blev man ofelbart hängande på magen med alla hjulen hängande en bra bit över backen. Så jag tyckte väl att det var lite väl tufft för min stackars bil. Men å andra sidan så fanns det ju dom som klarade sektionerna galant, förmodligen så har det ju med bristande erfarenhet att göra...min, inte derasFör dyrt kanske?
Malle skrev:Hahaha, ja det var ganska många vältningar/rullningar
Jag har en ganska kul bild på en som ställde sig på "rumpan", han stod hur stadigt som helst utan hjulkontakt med marken