Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Var hos Island här på forumet han hade rover axlar och 40" på de och det höll fint för han såskogsvild skrev:Ska du köra med range rover axlarna så ska du inte ha mer än 38,5" för de är inte så hållbaradu går nästan över gränsen med 38,5" oxå
Haha tack för kritiken, vad jag förstår kör han ganska mycket med bilen men har aldrig sett han in "action" menTMT skrev:40tum..... hmm kör han aldrig bilen eller![]()
gamla RR drivaxlar e ju nästan klenare än vad suzukins är,det är bara någon millimeter som skiljer dom åt om jag inte minns fel (mattias har någon bra jämförelse bild här på forumet någonstans).
aldrig över 35 skulle jag säga, helst inte ens över 33 om man vill att det ska hålla för lite våld längre ut än gräsmattan.
men oftast är ju 215cui motorn så hemskt rå slut att man ändå måste kämpa lite längre än om den hade vart frisk för att ta ihjäl axlarna.
jag må låta väldigt skeptisk men det är inte helt obegrundat har haft några RR tidigare och inte varit speciellt imponerad![]()
jag har ju en själv nu igen, dom är ju lite smått charmiga![]()
fast nu åker jag oljebrännare hehe
hade jag läst här tidigare hade jag kunnat säga att det låg en ram blästrad och lackad färdig hemma hos mig så hade du sluppit det jobbet,
blir det höjningskit från england och annat godis också
Haha TackTMT skrev:ah det e coolt, spelar ingen roll igentligen jag tycker bara det är skit kul att se när någon har engagemang och gör något roligt =)
kör på det ser fint ut!
Har oxå för mej jag läst att man endast får ha de mot vänster sidan men får kolla med Bilprovningenhenke_99 skrev:Har för mig att det inte gäller på "lastbilar". Men mkt möjligt att personbilar har ett sånt krav.macke skrev:nej inte åt höger sida vad jag fattat..
Joo tanken är ju att ha ett rör på varje sida, men får åka ner till SBP och kolla vad de säger ska även fråga lite annat så det passar braJoel_Vbg skrev:Ska inte spela någon roll vilken sida du har det på...
Jag har besiktigat bilar med det på båda sidor och dom har inte sagt något till mig.
Men är du osäker så sväng förbi SBP och fråga dom.
Mvh
Ser blästrad ut, tycker jag....Bertilson skrev:hur bar du dig åt för att få Generatorn så fin?