Piratebay??
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Vart finns den? och vad heter den?
Har en liten dipp i offroad intresset just nu, bilen är såld och besöken här ganska sporadiska.
Behöver ni så tag i mig så nås jag på per@fotat.nu och/eller 0709-863982
Behöver ni så tag i mig så nås jag på per@fotat.nu och/eller 0709-863982
Ett sent svar är bättre än inget alls replay music 3
http://WWW.olerumoffroaders.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Mahindra Cj 540 Sport
med Toy8 axlar och 36 tummare = till salu
Suzuki 416 Turbo = Såld
CHEROKEE XJ 1989 = Såld
Mahindra Cj 540 Sport
med Toy8 axlar och 36 tummare = till salu
Suzuki 416 Turbo = Såld

CHEROKEE XJ 1989 = Såld
Marcus-84 skrev:Jaha, så då är det ju olagligt iaf... Men porr är det ju lugnt att tanka! ;) :lol:
Jag gillar iaf att köpa filmer, hellre det än att tanka. Roligare att ha en köpt. Men musik är det bättre att tanka hem, då får man ju den musik jag vill ha. Varför köpa en skiva för att sedan bara tycka 2st låtar är bra, vad gör jag med resten av låtarna då?! Inte fan köper eller tankar jag hem skitlåtar! Skulle vara bättre att plocka ihop en egen skiva på nätet å betala per låt. Då skille jag köpa musik! :D
iTunes!
Jeep J20 -81
Har jag inte provat, jag gillar inte Äpplets stil men på cd-on.com och andra ställen (som jag inte har så bra koll på eftersom jag är lite dålig på att betala för musiklevis skrev:Marcus-84 skrev:Jaha, så då är det ju olagligt iaf... Men porr är det ju lugnt att tanka!![]()
![]()
Jag gillar iaf att köpa filmer, hellre det än att tanka. Roligare att ha en köpt. Men musik är det bättre att tanka hem, då får man ju den musik jag vill ha. Varför köpa en skiva för att sedan bara tycka 2st låtar är bra, vad gör jag med resten av låtarna då?! Inte fan köper eller tankar jag hem skitlåtar! Skulle vara bättre att plocka ihop en egen skiva på nätet å betala per låt. Då skille jag köpa musik!
iTunes!

Häromdan köpte jag min första nerladdade mp3, "Blog" med norska rapduon Jaa9 och Onkl P. Det kändes fantastiskt bra och hederligt. Tyvärr kom den i .AAC men det får väl gå det också.
Grand Cherokee 4,7 2000
Cherokee 4.0 2001
Cherokee 4.0 2001
Hörde på radion i morse att ett företag i kungsbacka tror jag det var? hade kopierat loggan och mönsterskyddat den på PRV ... Pirate bay var inte glada åt denna kopiering/stöld av upphovsrätten till loggan... så det kan gå
Länk till aftonbladet
Länk till aftonbladet
Senast redigerad av sos den mån nov 16, 2009 8:34, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Beroende