Piratebay??

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Bertilson
Veteran

Inlägg av Bertilson » tor aug 13, 2009 23:21

Vart finns den? och vad heter den?
Har en liten dipp i offroad intresset just nu, bilen är såld och besöken här ganska sporadiska.

Behöver ni så tag i mig så nås jag på per@fotat.nu och/eller 0709-863982

Stefan
Rutinerad
Kontakt:

Inlägg av Stefan » lör nov 14, 2009 22:04

Ett sent svar är bättre än inget alls replay music 3
http://WWW.olerumoffroaders.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Mahindra Cj 540 Sport
med Toy8 axlar och 36 tummare = till salu
Suzuki 416 Turbo = Såld :-(
CHEROKEE XJ 1989 = Såld

levis
Användare

Inlägg av levis » lör nov 14, 2009 23:36

Marcus-84 skrev:Jaha, så då är det ju olagligt iaf... Men porr är det ju lugnt att tanka! ;) :lol:

Jag gillar iaf att köpa filmer, hellre det än att tanka. Roligare att ha en köpt. Men musik är det bättre att tanka hem, då får man ju den musik jag vill ha. Varför köpa en skiva för att sedan bara tycka 2st låtar är bra, vad gör jag med resten av låtarna då?! Inte fan köper eller tankar jag hem skitlåtar! Skulle vara bättre att plocka ihop en egen skiva på nätet å betala per låt. Då skille jag köpa musik! :D

iTunes!
Jeep J20 -81

HRC
Rutinerad

Inlägg av HRC » sön nov 15, 2009 10:09

levis skrev:
Marcus-84 skrev:Jaha, så då är det ju olagligt iaf... Men porr är det ju lugnt att tanka! ;) :lol:

Jag gillar iaf att köpa filmer, hellre det än att tanka. Roligare att ha en köpt. Men musik är det bättre att tanka hem, då får man ju den musik jag vill ha. Varför köpa en skiva för att sedan bara tycka 2st låtar är bra, vad gör jag med resten av låtarna då?! Inte fan köper eller tankar jag hem skitlåtar! Skulle vara bättre att plocka ihop en egen skiva på nätet å betala per låt. Då skille jag köpa musik! :D

iTunes!
Har jag inte provat, jag gillar inte Äpplets stil men på cd-on.com och andra ställen (som jag inte har så bra koll på eftersom jag är lite dålig på att betala för musik :rodnar: ) kan man köpa nya låtar för 8 kronor och ladda ner. De är då inte skyddade utan kan fritt flyttas mellan ens olika musikkällor. Så argumentet med att det är dyrt och krångligt med laglig musik håller faktiskt inte längre.

Häromdan köpte jag min första nerladdade mp3, "Blog" med norska rapduon Jaa9 och Onkl P. Det kändes fantastiskt bra och hederligt. Tyvärr kom den i .AAC men det får väl gå det också.
Grand Cherokee 4,7 2000
Cherokee 4.0 2001

sos
Veteran

Inlägg av sos » mån nov 16, 2009 7:01

Hörde på radion i morse att ett företag i kungsbacka tror jag det var? hade kopierat loggan och mönsterskyddat den på PRV ... Pirate bay var inte glada åt denna kopiering/stöld av upphovsrätten till loggan... så det kan gå
Länk till aftonbladet
Senast redigerad av sos den mån nov 16, 2009 8:34, redigerad totalt 1 gånger.

hesselgren
Beroende

Inlägg av hesselgren » mån nov 16, 2009 8:17

sos skrev:Hörde på radion i morse att ett företag i kungsbacka tror jag det var? hade kopierat loggan och mönsterskyddat den på PRV ... Pirate bay var inte glada åt denna kopiering/stöld av upphovsrätten till loggan... så det kan gå

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OJ då blidde d ju SYND om dom stackarna.. :lol:

Skriv svar