Ja,ja... Skadan är redan skedd och då röstar jag på runda Wrangler fronten, den är sötare

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
kalle skrev:Ohhh majj gadd! Kunde du åtminstone inte tagit en lite nättare asiatisk kaross![]()
Ja,ja... Skadan är redan skedd och då röstar jag på runda Wrangler fronten, den är sötare
Victor skrev:Var det någon som viskade "Come to the dark side" i örat och du lyssnade eller?![]()
Kommer nog bli bra detta också. Men det verkar som att det är tur att mitt gamla härke är så gammalt att det inte är en Jeep, du verkar lite anti mot dessa.:-S Kanske är jag som inbillar mig.B-)frank skrev:Victor skrev:Var det någon som viskade "Come to the dark side" i örat och du lyssnade eller?![]()
Ja så måste de ha varit, kan ju inte ha vart nykter när jag kom på denna iden i alla fall...
Närå, jag tog ju det enda som är bra med Jeep, nämligen utseendet, resten ger jag inte mycket för.
Finns ju lite äckliga jeep märken instansat i baljan som jag måste skära bort, för även om den kommer se ut som en jeep så ska det minsann inte stå jeep nånstans...
TackarJoel_Vbg skrev:Victor skrev:Var det någon som viskade "Come to the dark side" i örat och du lyssnade eller?![]()
![]()
![]()
![]()
Kul och udda kaross val Frank! Inte min favorit direkt men kan bli jävligt ballt, du har ju en tendens att få till stilen på byggena....![]()
Ska bli skojigt att se fortsättningen!
Vilken front är planen? Kan ju säg att jag håller parti med Kalle om förslag (CJ7 heter den så?)....
Din bil e ju grym, gillar stuket som fasen, men dom lite nyare jeeparna är jag inte mycket för, förutom utseendet då.A.Lindgren skrev:Kommer nog bli bra detta också. Men det verkar som att det är tur att mitt gamla härke är så gammalt att det inte är en Jeep, du verkar lite anti mot dessa.:-S Kanske är jag som inbillar mig.B-)frank skrev:Victor skrev:Var det någon som viskade "Come to the dark side" i örat och du lyssnade eller?![]()
Ja så måste de ha varit, kan ju inte ha vart nykter när jag kom på denna iden i alla fall...
Närå, jag tog ju det enda som är bra med Jeep, nämligen utseendet, resten ger jag inte mycket för.
Finns ju lite äckliga jeep märken instansat i baljan som jag måste skära bort, för även om den kommer se ut som en jeep så ska det minsann inte stå jeep nånstans...
BJ40 front måste väl gå att få tag på löst med? De hade ju verkligen gjort sig...frank skrev:Men som sagt så blir det nog en egen, skulle vilja ha lite åt BJ40 stuket på den fram.
Ja dom går att få tag på, men dom är inte direkt billiga... tror inte det ska va så svårt att kopiera en sån grill heller.Joel_Vbg skrev:BJ40 front måste väl gå att få tag på löst med? De hade ju verkligen gjort sig...frank skrev:Men som sagt så blir det nog en egen, skulle vilja ha lite åt BJ40 stuket på den fram.
Nej, det har du säkert rätt i! Nåja, sitt inte här och glo, ut och gör lite nytta med dig....frank skrev:ja dom går att få tag på, men dom är inte direkt billiga... tror inte det ska va så svårt att kopiera en sån grill heller.
Nänänä... När Frank tröttnat på sitt opeplockevinch så skall han ha en röd!!kalle skrev:sen kapa bort 90% för att få plats med Gigge...
Näe, ingen röd, det kommer ju inte matcha den gröna färgen sen ju...Marcus skrev:Nänänä... När Frank tröttnat på sitt opeplockevinch så skall han ha en röd!!kalle skrev:sen kapa bort 90% för att få plats med Gigge...