jaa! då får väl jag ansluta mej till byggsidan jag med..HANS HETER JAG.BOR I ÖRBY I MARK..
oki,,har en chief 2 dörr modell som nu står med tom boxad ram som är svetsad förstärkt och nya blad fjäderfästen som bygger 8 tum extra som jag tagit fram själv denna bilen ska få dubbel turbo som ligger samt nu för stunden volvoinsprutning i dubbel bemärkelse som ligger och samlar damm just nu ..
sen håller jag på att bygga om bakdelen på ramen så det blir renare än innan med röda dots på lyser mumma!! retar alltid ngn hehehe!
jag lurar just nu på vad som e bra respektive dåligt med blad kontra spiraler då jag har hel separat ram samt en trevlig vän här på forumet som va vänlig att fixa danaaxlar till mej du vet vem du e TACK!!!!!
har det ngn betydelse hur jag bygger länkarna till fram delen eller rekomenderar ni blad med just nu höjning om 8"bladfäste 6" ramhöjning typ 3"x4"x6" hög breddxlängd xhöjd sen till detta just nu 35 som e jösses för små ser jag såg för tråkigt ut när jag hängde dit dom på axeln på lösen sen måtta de jag totalhöjden på hela pkt et oops 192 cm hög ska prova se om jag får in bilder på hur nu ramen samt lite delar ser ut karossen ska breddas har kapat av skärmarna bak för ca8 cm bredd utöver det som va original innan en fråga ngn som har en kaross att ta mitten delen av ????? ska nämligen DELA ITU hela bilen för lite mer bredd på bilen ser för smal ut just nu alla ideer är tacksamma att tas imot ngn som kan tala om hur jag får in bilderna på bygget eller ngn som kan ta emot bilder samt lägga ut texten åt mej e inte så duktig på data ennu..
mera kommer...... mål ATT BLI STOOOOOR OCH TREVLIG ATT