Forumet segt?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Forumet segt?
Tycker forumet varit sjukt segt dom senaste dagarna. Verkar inte vara mitt nät iaf då allt annat funkar bra.
Någon annan som upplever samma sak?
Någon annan som upplever samma sak?
Ibland, till och från tycker jag mig märka nåt. Men inte så pass att jag hunnit bli irriterad av det...
Chevy Blazer -88. 350-th700-np203/205. D60+14BFF. 42" Super Swamper TSL.
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
-
- Veteran
Lite segt 16:24 

Chevrolet k1500 -89
Du tror förstårs att ja inte kan nånting om motorer och så men jag hade faktiskt mekano när jag va liten så jodå.......
Du tror förstårs att ja inte kan nånting om motorer och så men jag hade faktiskt mekano när jag va liten så jodå.......
-
- Beroende
Det är segt korta korta stunder verkar det som. Inte samma fel som sist dockRunekebab skrev:suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper segt

Tror det börjar bli dags att titta på ett lite dyrare hostningsalternativ, måste hitta på en bra lösning på finansieringen bara.
I aim to misbehave
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Uppgradera forumet till det nya du tittat på, låt dom forummedlemmar som vill sponsra några svenne-pesetas (20-50:-). Låt dom medlemmar som är med och sponsar få möjlighet till "egen E-post ex: "Finnpower@4x4sweden.se", få möjlighet att ladda upp lite bilder eller liknande...MrHawk skrev:Tror det börjar bli dags att titta på ett lite dyrare hostningsalternativ, måste hitta på en bra lösning på finansieringen bara.
Har "Företagspaket" för mina grejer på Binero och där kostar det 138:- per månad med 200 GB utrymme och 4000 GB trafik...
// Lasse
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
Fast ledamot i ETC & teknisk chef för Eurotrial.
All 4 wheels must participate, lock up your axles!!!
Skall kolla på Binero då, verkar vettigt. tackar för tipsetLasse Suzicán skrev:Uppgradera forumet till det nya du tittat på, låt dom forummedlemmar som vill sponsra några svenne-pesetas (20-50:-). Låt dom medlemmar som är med och sponsar få möjlighet till "egen E-post ex: "Finnpower@4x4sweden.se", få möjlighet att ladda upp lite bilder eller liknande...MrHawk skrev:Tror det börjar bli dags att titta på ett lite dyrare hostningsalternativ, måste hitta på en bra lösning på finansieringen bara.
Har "Företagspaket" för mina grejer på Binero och där kostar det 138:- per månad med 200 GB utrymme och 4000 GB trafik...

Många som frågat efter tröjor igen, så letar efter nåt bra onlinealternativ till att kunna beställa tröjor o liknande.
I aim to misbehave
Jag har två bilar med stora tomma ytor att fylla upp... Har tänkt skaffa dekaler till dom länge nu men då avvaktar jag lite till...MrHawk skrev:Har lite span på en lösning med lite shyssta tröjor och helt nya dekaler medLowFlow skrev:Jag är beredd att pynta!
Gärna dekaler också!Så håll tummarna
Chevy Blazer -88. 350-th700-np203/205. D60+14BFF. 42" Super Swamper TSL.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
-
- Veteran
Ja lite tröjer och dekaler är intressant är lätt med och betalar lite om det skulle vara så också
Chevrolet k1500 -89
-
- Forumräv
- Kontakt: