Offroadparadise Jamtland arrangerar offroadträff i maj!
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Offroadparadise Jamtland arrangerar offroadträff i maj!
I de allra mörkaste och offroadigaste delarna av Jämtland, närmare bestämt i Döviken - mellan Östersund och Sundsvall, ligger Offroadparadise Jamtland som arrangerar lerträff den 18 & 19 maj!
Träffen är för alla sorters bilar, ATV, UTV och alla andra tänkbara bokstavsfordon och skogsfordon. Ta med din bandvagn eller vad det nu är du har och kör hos oss, med reservation för större lastbilar.
Kommer du/ni långväga ifrån så tar ni med fördel med husvagn och campar hos oss. Priset för camping är 150 kr/fordon & natt.
Priser för träffen är 200 kr för 1 dag och 300 kr för 2 dagar - per fordon. Trafikförsäkring är ett krav för alla fordon.
http://www.facebook.com/events/400945646666731/" onclick="window.open(this.href);return false;
För frågor; skicka ett mail till info@offroadparadisejamtland.se eller kontakta mig här via PM.
Kommer ni med ett eller flera fordon vill vi att ni anmäler er på ovanstående e-postadress!
Varmt välkomna ska ni vara!
Träffen är för alla sorters bilar, ATV, UTV och alla andra tänkbara bokstavsfordon och skogsfordon. Ta med din bandvagn eller vad det nu är du har och kör hos oss, med reservation för större lastbilar.
Kommer du/ni långväga ifrån så tar ni med fördel med husvagn och campar hos oss. Priset för camping är 150 kr/fordon & natt.
Priser för träffen är 200 kr för 1 dag och 300 kr för 2 dagar - per fordon. Trafikförsäkring är ett krav för alla fordon.
http://www.facebook.com/events/400945646666731/" onclick="window.open(this.href);return false;
För frågor; skicka ett mail till info@offroadparadisejamtland.se eller kontakta mig här via PM.
Kommer ni med ett eller flera fordon vill vi att ni anmäler er på ovanstående e-postadress!
Varmt välkomna ska ni vara!
Senast redigerad av OPJ den fre apr 26, 2013 6:39, redigerad totalt 2 gång.
Re: Offroadparadise Jamtland arrangerar offroadträff i maj!
Facebook länken funkar inge vidare 

Offroad: Mitsubishi L200 -06 med Fedima Sirocco 285/75 -16
Onroad:Mitsubishi Pajero 3.0 -97
˙ɹǝʌo ǝɯ ןןoɹ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Onroad:Mitsubishi Pajero 3.0 -97
˙ɹǝʌo ǝɯ ןןoɹ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Nu borde den fungera!
-
- Beroende
Ja får se om man kommer sig iväg i år då, hade ju tänkt görs de ifjol men han som inte med. Har ju allri vare på träff förut så vore roligt
Allra helst när de är granngårds bara 9-10mil 

Bättre lyssna till den kolv som sprack än allri ha trimma..
Skruvar: Ford F150 -89 351w å 33" Å diverse annat..
Helt rätt tänkt, ta med kärran och blöt ned dig du ocksåAmazon_Sleper skrev:Ja får se om man kommer sig iväg i år då, hade ju tänkt görs de ifjol men han som inte med. Har ju allri vare på träff förut så vore roligtAllra helst när de är granngårds bara 9-10mil

-
- Beroende
Hur pass krävande område är de? Klara man sig hyfsat med en F150 med 33or? Vet inte om tid/ekonomi finns till större däck å höjning 

vart skafar man Trafikförsäkring på en bandvagn ?
Ja det går bra, alla med fyrhjulsdrift ska kunna köra på våra banor oavsett utrustning & däck. Torr tallmo till leriga träskområden finns. Har provat med en standard L200 och det går bra sålänge man håller sig undan de värsta träskenAmazon_Sleper skrev:Hur pass krävande område är de? Klara man sig hyfsat med en F150 med 33or? Vet inte om tid/ekonomi finns till större däck å höjning

Det vet jag tyvärr inte, det beror väl på hur & om den är registrerad. Jag kan rekommendera terrängbil.net:s forumdel som handlar om bandvagnar, leta där:adhd skrev:vart skafar man Trafikförsäkring på en bandvagn ?
http://www.terrangbil.net/forum/index.p ... v202bv206/
-
- Beroende
Då ska jag nog klara mig ganska bra då jag har betydligt mera höjd än en standard L200 eller kingcab
Sen beror de ju lite på högerfoten med 

klart att man kommer
de är inte så länge kvar nu

Naturligtvis!pakka skrev:klart att man kommerde är inte så länge kvar nu
Bilder från träffen
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 519&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;