Vågar man köpa en sån?
Hört mycket om dåliga motorer.
Både vevlager och toppar snackas det om.
Hur är automatlådan från den tiden?
L200 03-04
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: L200 03-04
Det är väll mest dom som har 136 hp som rasar så kan du hitta en som har 115 så är den nog mer driftsäker.
Ska dock tillägga att alla dom starkare rasar inte men dom flesta som har rasat var av den modellen.
Jag har kört i skogen ett par år med min automatlåda och det har inte vart några problem och har aldrig hört om nån som rasat.
Ska dock tillägga att alla dom starkare rasar inte men dom flesta som har rasat var av den modellen.
Jag har kört i skogen ett par år med min automatlåda och det har inte vart några problem och har aldrig hört om nån som rasat.
Offroad: Mitsubishi L200 -06 med Fedima Sirocco 285/75 -16
Onroad:Mitsubishi Pajero 3.0 -97
˙ɹǝʌo ǝɯ ןןoɹ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Onroad:Mitsubishi Pajero 3.0 -97
˙ɹǝʌo ǝɯ ןןoɹ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Re: L200 03-04
Tackar för infon!
Var en som sa att de rasade motorerna berodde på vestakslager av dålig kvalité och att om man byter i tid till nya av bättre kvalité så klarar man sig från vevlagerras.
Finns någon substans i det eller är det bara snack för att lättare bli av med sin 136hk L200?
Var en som sa att de rasade motorerna berodde på vestakslager av dålig kvalité och att om man byter i tid till nya av bättre kvalité så klarar man sig från vevlagerras.
Finns någon substans i det eller är det bara snack för att lättare bli av med sin 136hk L200?