Bladfjäderfästen
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Bladfjäderfästen
Jobbar med den trevliga rosten på min K1500.
Såg att dom främre bladfjäderfästena är slut.
När jag kollar runt på nätet så får jag fram via vissa USA-sidor att det ska vara samma på Fords motsvarighet på pickis, kan det stämma?
Om inte, någon som vet vart man kan hitta till min Cheva? Hittat i Sverige för dryga 2500 pengar, men det är inte intressant då dom kostar en 3edel i staterna
Såg att dom främre bladfjäderfästena är slut.
När jag kollar runt på nätet så får jag fram via vissa USA-sidor att det ska vara samma på Fords motsvarighet på pickis, kan det stämma?
Om inte, någon som vet vart man kan hitta till min Cheva? Hittat i Sverige för dryga 2500 pengar, men det är inte intressant då dom kostar en 3edel i staterna
Re: Bladfjäderfästen
Ingen som vet något om passformen?
-
- Beroende
Vet inte om det skiljer men till min 94 K3500 finns det nya, sök på "leaf spring hanger" på tex rockauto.com
Magnus
Magnus
97 Z28 M6 12,70s 109mph
94 K3500 454/4L80
70 Firebird project
"I think its better to do right, even if we suffer in so doing, than to incur the reproach of our consciences and posterity" Robert E Lee
94 K3500 454/4L80
70 Firebird project
"I think its better to do right, even if we suffer in so doing, than to incur the reproach of our consciences and posterity" Robert E Lee
är väl inte samma ram på 1500/3500?? o sa du handla på denna sidan pölen så är det nog bara o öppna på lädret... för det finns nog ingen som säljer samma prylar till usa priser här....
lift your truck fat chicks can´t jump!
Jo, ramen är grövre på 3500:an, men jag är ganska säker på att fjäderfästena är likadana.
När det gäller de äldre pickuperna har dock K30:n andra fjäderfästen än K10/K20
När det gäller de äldre pickuperna har dock K30:n andra fjäderfästen än K10/K20
Hittade bara dom bakersta.
Hittade dock i staterna, men priset för dom levererade landar typ på samma peng som här.
Jag köpte fords och plockar fram borr och svets :p
Priset var en 3edel och med "lite" jobb så blir det nog bra ändå
Hittade dock i staterna, men priset för dom levererade landar typ på samma peng som här.
Jag köpte fords och plockar fram borr och svets :p
Priset var en 3edel och med "lite" jobb så blir det nog bra ändå

var hittar du dom bakre? mina är dåliga tyckte sbp
-
- Beroende
http://www.summitracing.com/dom/parts/r ... /overview/
150 dollares med frakt för 2 stycken blev det när jag köpte i december. Tror jag slapp tull också då de kom med Posten (USPS). Det är ju bara en dryg tusenlapp, 500 spänn stycket så det tror jag är ett bra pris. Se till att välja USPS som Shipping bara.
150 dollares med frakt för 2 stycken blev det när jag köpte i december. Tror jag slapp tull också då de kom med Posten (USPS). Det är ju bara en dryg tusenlapp, 500 spänn stycket så det tror jag är ett bra pris. Se till att välja USPS som Shipping bara.
Subaru Forester 2.0 Turbo S, 5-vxl manuell '99