Jag hjälpt er med att söka lite
viewtopic.php?f=20&t=52736
viewtopic.php?f=20&t=42703
viewtopic.php?f=20&t=58021
Jag kan sammanfatta det lite kort så här:
1-2":
Spänn upp torsionsstavarna fram
+ Enkelt
- äter drivknutar
- sämre väghållning och komfort (speciellt om man spänner för mycket)
3":
Karosshöjning
+ Enkelt
- Ramen hänger fortfarande lågt, så man hänger sig lätt, och det ser illa ut tycker jag
6-8?":
Chassihöjningskit
(Flyttar ner fram-diffen, och länkarmar etc)
(Bör kompletteras med reallift-nycklar eller likn. så man slipper sänka fjäderbalken...)
+ oförändrad väghållning etc
- mycket jobb
- dyrt
Bak är det ju stelaxlat och bladfjädrat så där är det enkelt.
Välj mellan klossar, höjfjädrar eller shackle flip.
Sen kanske ni ska be någon moderator att flytta tråden till "amerikanska 4x4" så är det fler som ser den.