nu har det balalt ur ännumera... nu sitter jag och tittar på -07 -08 hajlaxar, de med intercooler färdigt på...
06 kom den nya karossen vilket är jätte trevligt när man kör väg (stbilitet tyst osv...) och sedan kom den med uppgraderad snurra 07 (ic) och det är just en sån som jag tror det blir nu... ska se bara vad han vill släppa den för...
Bork, du mummlar om att dom går billigare med en box? jag har funderat på det ända sedan dislarna blev poop, hur kommer det sig? flyttar man momentkurvan högre då ås att den går på snål effekt på "normala" varvtal då eller? hur fasen kommer det sig att den går snålare?
jag menar ju att toyota erbjuder ju sina egna boxar till bilarna vet jag? varför är de inte orginal?
det som retar mig lite är att det kommer att komma med 3,0 motor innom kort... 120hk e liite tamt! men vafan! de e ju en bruks bil!
troligtvis så kommer den inte att få några modifikationer innan däcken är släta (den har tillochmed läder orginal

) men sedan kanse lite större sulor! dock komemr det ALDRIG att bli karroshöjjning, det är liksom fel tycker jag! markfrigången är fortfarande dålig då!
tack för tippsen men nyare bil tillåter mindre ändringar! jag vet intens om det finns bumper med winch fästa att få tag på till dagens modell..
17" med TM kumho sulor... mmmm