Inbjudan till 7H-cupen deltävling 1 i borås 5/4
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Inbjudan till 7H-cupen deltävling 1 i borås 5/4
7H-cupen deltävling 1 i Borås. 5 April 2008.
Arrangör: Borås Jeepklubb i sammarbete med SBF.
Tävlingsplats: Bröt borås. Vid guttasjöns brandövningsplats.
Tävlingsledare: Arne Karlsson - 0705-255517
Domarordförande: Anders Wiberg – 073-9874299
Deltagare/Bilar: Tävlingen är öppen för alla med gällande licens, nedan kallat klass 3-4.
I samband med tävlingen arrangeras även TerrängTouring nedan kallat klass 1-2. Dessa behöver INTE licens.
Tävlingens genomförande: Klass 1&2 börjar dagen med en utbildning och får sedan i utbildningssyfte köra i Trialsektioner och bli bedömda på samma sätt som tävlande i klass 3&4. Observera att det är fullt möjligt att deltaga med en fyrhjulsdriven gatbil.
Tidsplan:
Anmälan och besiktning av bilarna: 08.00-09.30.
09.30 Obligatoriskt förarmöte.
10.00 Start
12.00 Grillar tänds för grillning av medhavd korv.
15.00 Tävlingen avslutas.
Kom i tid.
Föranmälan ej nödvändig.
Anmälningsagift.200:- Jämna pengar.
Miljö: Håll rent runt era bilar. Eventuellt spill eller miljöavfall lämna vid miljöstationen i depån.
Ansvar: Deltagande sker på egen risk, SBF, SDF, Borås Jeepklubb, dess tävlingsledning och funktionärer frånsäger sig allt ansvar för eventuella olyckor, skador eller dyl.
Obs: Medtag gärna hjälm.
Frågor besvaras av Arne Karlsson: 0705-255517
Arrangör: Borås Jeepklubb i sammarbete med SBF.
Tävlingsplats: Bröt borås. Vid guttasjöns brandövningsplats.
Tävlingsledare: Arne Karlsson - 0705-255517
Domarordförande: Anders Wiberg – 073-9874299
Deltagare/Bilar: Tävlingen är öppen för alla med gällande licens, nedan kallat klass 3-4.
I samband med tävlingen arrangeras även TerrängTouring nedan kallat klass 1-2. Dessa behöver INTE licens.
Tävlingens genomförande: Klass 1&2 börjar dagen med en utbildning och får sedan i utbildningssyfte köra i Trialsektioner och bli bedömda på samma sätt som tävlande i klass 3&4. Observera att det är fullt möjligt att deltaga med en fyrhjulsdriven gatbil.
Tidsplan:
Anmälan och besiktning av bilarna: 08.00-09.30.
09.30 Obligatoriskt förarmöte.
10.00 Start
12.00 Grillar tänds för grillning av medhavd korv.
15.00 Tävlingen avslutas.
Kom i tid.
Föranmälan ej nödvändig.
Anmälningsagift.200:- Jämna pengar.
Miljö: Håll rent runt era bilar. Eventuellt spill eller miljöavfall lämna vid miljöstationen i depån.
Ansvar: Deltagande sker på egen risk, SBF, SDF, Borås Jeepklubb, dess tävlingsledning och funktionärer frånsäger sig allt ansvar för eventuella olyckor, skador eller dyl.
Obs: Medtag gärna hjälm.
Frågor besvaras av Arne Karlsson: 0705-255517
-
- Beroende
I samband med tävlingen kommer vi även att utbilda funktionärer där vi har hjälp av Skene MS funktionärsstab, dessa är även behjälpliga med att bygga sektionerna samt bedömning så ni som tycker upplägget är lika som Skene har alldeles rätt.
Alla som är sugna på att testa detta är hjärtligt välkomna till en trevlig tillställning där man kan ha en trevlig dag tillsammans, ni som känner er osäkra behöver inte vara detta, vi hjälper er tillrätta och fråga gärna en gång för mkt. Undrar ni om ni kan delta så slå en signal till Arne eller Anders, se tel.nr i inbjudan.
Väl mött
Arne Karlsson Tävlingsledare
Borås Jeepklubb
Alla som är sugna på att testa detta är hjärtligt välkomna till en trevlig tillställning där man kan ha en trevlig dag tillsammans, ni som känner er osäkra behöver inte vara detta, vi hjälper er tillrätta och fråga gärna en gång för mkt. Undrar ni om ni kan delta så slå en signal till Arne eller Anders, se tel.nr i inbjudan.
Väl mött
Arne Karlsson Tävlingsledare
Borås Jeepklubb
Självklart ska du testa vitaran. Vi kommer ha en liten funktionärsutbildning på morgonkvisten, vad tror du om det?MrHawk skrev:Jag kommer, men om jag kör eller inte får vi se, får jag ihop vitaran så är jag nog sugen att testa den lite i enklaste slingan
Slänger upp det på förstasidan åsså i helgen.
-
- Veteran
jag kommer vill ha så många licenser som möjligtyoggi skrev:Självklart ska du testa vitaran. Vi kommer ha en liten funktionärsutbildning på morgonkvisten, vad tror du om det?MrHawk skrev:Jag kommer, men om jag kör eller inte får vi se, får jag ihop vitaran så är jag nog sugen att testa den lite i enklaste slingan
Slänger upp det på förstasidan åsså i helgen.
-
- Veteran
Börjar bli lite panik att få ihop vitaran nu bara, o så säger dom att det ska nöa i helgen, jag som planerat o fått gjort en massa när det är långhelg o alltyoggi skrev: Självklart ska du testa vitaran. Vi kommer ha en liten funktionärsutbildning på morgonkvisten, vad tror du om det?

Har visserligen konfiskerat farsans wrangler för tillfället, men tror inte han blir så lycklig om jag tar ut den i trialspåret

Men annars kommer jag la på utbildningen, fotar lite o så.
I aim to misbehave
-
- Veteran
All reklam är bra reklam! Be att de kommer ut och fotar lite samt skriver ett litet reportage samtidigt. Säg att vi ordnar en åktur som lockbete....för det borde väl någon kunna bjuda på!?!?!jimmyskrot skrev:jag funderar att ringa till en kompis på boråstidinig och be han lägga ut en annons angående 7h cupen,för alla som har en 4x4 och vill brova på . va tycker ni ??

//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden
Red-Winches Offroad Racing Sweden
-
- Veteran
jag får väl ställa upp med moggen haha. då kanske dom inte vågar komma tillbaks sen hahaBorkJonas skrev:All reklam är bra reklam! Be att de kommer ut och fotar lite samt skriver ett litet reportage samtidigt. Säg att vi ordnar en åktur som lockbete....för det borde väl någon kunna bjuda på!?!?!jimmyskrot skrev:jag funderar att ringa till en kompis på boråstidinig och be han lägga ut en annons angående 7h cupen,för alla som har en 4x4 och vill brova på . va tycker ni ??