bushwacker zj
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
bushwacker zj
bushwacker är på väg att släppa cut outs till grand zj som lite info bara
Jag pratade med rustys offroad i går kväll & dom har vist monterat ett prov ex på en av deras bilar som ska ut på utstälningar osv
å formarna är klara & dom ska ut i handeln när vet jag ej dom breddar 4tum/sida i alla fall ev skulle mindre komma med
Cut out är en skärmbreddare där du kapar upp skärmkanten före för att få bättre utrymme för däcken
å formarna är klara & dom ska ut i handeln när vet jag ej dom breddar 4tum/sida i alla fall ev skulle mindre komma med
Cut out är en skärmbreddare där du kapar upp skärmkanten före för att få bättre utrymme för däcken
Men hade inte du det redan?? tror jag läste det nånstans..turbomicra skrev:Jag pratade med rustys offroad i går kväll & dom har vist monterat ett prov ex på en av deras bilar som ska ut på utstälningar osv
jopp jag har köpt http://www.icelandoffroad.com/ ´s cot outs dom är på vägen över havet nu så jag väntar på dem just nu + mer delar från rustys som jag beställde i gårkenny_69 skrev:Men hade inte du det redan?? tror jag läste det nånstans..turbomicra skrev:Jag pratade med rustys offroad i går kväll & dom har vist monterat ett prov ex på en av deras bilar som ska ut på utstälningar osv