low range offroad?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
volvojonas
- ProvModerator
blazer skrev:jo jag har läst de men där står de att man mailar dom alla uppgifter.. men några rader under så står de att man inte får maila sina kort uppgifter..Hmm
All orders at this time are taken through Phone (801-805-6644) , Fax (801-805-8188), or E-mail (sales@lowrangeoffroad.com).
When placing orders, please have parts that you want in mind, shipping address and billing address if different, credit card information (card #, expiration date, 3 or 4 digit authorization code), and e-mail address.
PLEASE DO NOT SEND CREDIT CARD NUMBERS THROUGH E-MAIL.
-
volvojonas
- ProvModerator
-
PajeroJonte
- Hemmastadd
Jag såg på deras hemsida att dom skickar grejerna med UPS. Då får du ingen avi. UPS levererar till dörr. Om du inte är hemma efter 3 försök så går grejerna tillbaka till avsändare. Ett tips är att ha koll på din sändning via AWB nummret som du kan få av LRO om du ber om det. Då kan du ha koll på vart paketet är och va hemma när den trevliga chaffören vredesbankar på din dörr...silvergray skrev:
Nästa vecka när jag kommer hem från Gotland, har jag förhppningsvis ett avi som väntar på mig
MVH En ups-chafför... (nästan)
Blanksvart Pajero -90 V6 (Funkar den? Jahadå!)
Så har det inte fungerat dom gångerna jag fått grejer med UPS. Har jag inte vart hemma har dom lämnat en avi i lådan om att kontakta dom om ny utleverans eller hämta på deras terminalPajeroJonte skrev:. Då får du ingen avi. UPS levererar till dörr. Om du inte är hemma efter 3 försök så går grejerna tillbaka till avsändare.
I aim to misbehave
-
PajeroJonte
- Hemmastadd
Joo, det stämmer. Men, det beror lite på vart du har närmast utlämning. Men det stämmer också som du säjer med att dom mycket sällan skickar tillbaka grejerna till avsändarn. Men jag har sett för många rysarexempel på hur paket kan va borta o inte komma till rätta på månader. Så jag ville bara tipsa om att ha koll o kanske va hemma vid 1:a leveransdagen. Plus att chaffören blir glad när han blir av med paketetMrHawk skrev:Så har det inte fungerat dom gångerna jag fått grejer med UPS. Har jag inte vart hemma har dom lämnat en avi i lådan om att kontakta dom om ny utleverans eller hämta på deras terminalPajeroJonte skrev:. Då får du ingen avi. UPS levererar till dörr. Om du inte är hemma efter 3 försök så går grejerna tillbaka till avsändare.
Blanksvart Pajero -90 V6 (Funkar den? Jahadå!)
Jag håller mig lugn och väntar tills jag kommer hem innan jag gör något eftersök.
Återkommer hur det gick.
(Mina grejer skickas i 3 paket för totalt 155 dollar istället för ett paket och ca 350 dollar).
Jag hoppas tullgubbarna är och fikar när mina paket passerade gränsen
Kan man ha sådan tur?
Återkommer hur det gick.
(Mina grejer skickas i 3 paket för totalt 155 dollar istället för ett paket och ca 350 dollar).
Jag hoppas tullgubbarna är och fikar när mina paket passerade gränsen
Kan man ha sådan tur?
SJ413-86
blazer skrev:jo att dom skickar med ups är toppen tycker jag, bara betala moms,tull å upplägnings avgift till chaufören smidigt... jag får väll ringa å prata med dom så är de nog inga problem.. är de nån som ska ha några små grejer så kan jag beställa de också..
Jag skulle behöva en sak, vill du pm:a mej ditt telefonnummer så ringer jag dej.
Stelaxlad HiLux Diesel
Turboconvert + IC 1.8 Bar Boost
Superflex bladfjädrar +4"
Bilstein 5150 12"
2 x arb airlocker
CM knutar + axlar bak & fram
Smörjbara bussningar runt om
mm. mm
Turboconvert + IC 1.8 Bar Boost
Superflex bladfjädrar +4"
Bilstein 5150 12"
2 x arb airlocker