Oj oj va läcker
Sugen på en NY FJ40?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Sugen på en NY FJ40?
I aim to misbehave
Tjena!Hasse skrev:Kostar säkert massa gröna papperslappar
Grundpris $88.000
http://www.tlc4x4.com/sales2.asp
hmmm.. jag har nog tvåhundra spänn i pantburkar.. skulle kunna få ut en 50 papp för nivan.. då saknar jag alltså dryga 600 tusen.. huvva.. åfr sälja grannens Porsche Cayenne Turbo, den är ändå så ful...
Jag har sett orginalrenoverade FJ:s gå för 100.000$ is staterna så jag är inte förvånad över priset..
Men å andra sidan, man får ju 20st asfrsächa samuraier för samma pengar.... Eller en valfri bättre begagnad valfri offroader och hur mycket godsaker som helst till den....
Men är ganska coolt ändå att det finns firmor i staterna som bara bygger sånt här. Finns ju inte direkt några offroadshopper i sverie där man kan knalla in o köpa ett komplett röramschassie tex..
Men å andra sidan, man får ju 20st asfrsächa samuraier för samma pengar.... Eller en valfri bättre begagnad valfri offroader och hur mycket godsaker som helst till den....
Men är ganska coolt ändå att det finns firmor i staterna som bara bygger sånt här. Finns ju inte direkt några offroadshopper i sverie där man kan knalla in o köpa ett komplett röramschassie tex..
I aim to misbehave
-
mattebigge
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Dom börjar ju uppnå samma kultstatus som "riktiga" jeepar (ej chryslerprodukter).mattebigge skrev:Nån som vet varför en gammal landcruiser från 80-talet kostar 70-80 000
verkur ju vara rena 60-tals bilen vad gäller utseende i alla fall
Kolla vad du får slanta för en fin CJ7:a tex
"If speed kills,then suzukidrivers must live forever"
För att enda originaldelen på TLC Icon är ramen, allt annat är helt nytt, och bilen är helt handbyggd. Då får man slanta upp en hel del också.mattebigge skrev:Nån som vet varför en gammal landcruiser från 80-talet kostar 70-80 000
verkur ju vara rena 60-tals bilen vad gäller utseende i alla fall
En inställd spelning är också en spelning.
Nu var det ju så att priset för TLC Icon började på 88 000 dollar. Det räcker en bit.dansken skrev:En landcruiser 40 som är ren på det viset räcker 70-80tusen inte långt...För att enda originaldelen på TLC Icon är ramen, allt annat är helt nytt, och bilen är helt handbyggd. Då får man slanta upp en hel del också.
För 70-80 får man en bil i fint skick men absolut inte en mint....
En inställd spelning är också en spelning.
Hade en bj42:a 83års modell innan=( 3.4liters diesel fyra. Lovar hittar jag en igen köper jag den om det så betyder att jag måste sälja min mc. Är förälskad i den bilen. Ångrar mig så att jag inte valde att behålla och renovera den istället för min mahindra.
VILL HA VILL HA VILL HA!!!
Kan juh bara säga att alla jädra jeepar m.m kan slänga sig i väggen. För det var en bil med kvalitet!!!
//Calle
VILL HA VILL HA VILL HA!!!
Kan juh bara säga att alla jädra jeepar m.m kan slänga sig i väggen. För det var en bil med kvalitet!!!
//Calle
-
yellowhaze
- Übermedlem
Re: Sugen på en NY FJ40?
чело264.2CHAPBettBenoUnliKittБлюмБерепосеСодеAsiaFiskДороElviпровErgoOrieрабоАртиTint6298Конс
1911AtlaParrАртиTrikErnsсертWilhШечкCaroЗаряКереТатьGlisИстрGlisTimoNaivPapiDaruЧереGlisавто
MarkMinkNighКруиSorrHeavБублRoxyСпивEmilMackИллюMariГусеЦзянпласMariKingSelaNikiELEGтравFoll
ViolTerrКехлАндрEdmoAndrAELTZoneArtuRogeсереZoneJackDisnКнобZoneZoneСтек105НZoneШаргZoneZone
МаксWebeПашуXVIIPSpi(193другBestСальTommRuthопубGeorВороUltiWillИллюAgatКузнкомпПавлКсенгубе
ХайнMadeцараRitmиероОльшHitaElecразнFantEmilСоде9023АртиСавоГофмРоссCaseARAGHondрельмедиFLAC
ПакиConiпазлиздеобраКитаконсWindWindчитаTextPhilBoscChouFrisЛитРГусеПетрАнтореалКозлЛитРЛитР
энерЛитРКацнхозяКоваStevВолкБабиMutaпансПодпМоскValeснялБудкAlekЛевшБелюFerrКогаПанкВдовHenr
выбоПашиXVIIhiliмалыТуниTypiPrinТеплТронКрюкМельДружСидоФирсдалеNeilДубрПанфавтоЖелеRitmRitm
RitmрассТрушЮсфиPainDancпредHAPPсчетЖураlineКнодДаниtuchkasЕремфото
1911AtlaParrАртиTrikErnsсертWilhШечкCaroЗаряКереТатьGlisИстрGlisTimoNaivPapiDaruЧереGlisавто
MarkMinkNighКруиSorrHeavБублRoxyСпивEmilMackИллюMariГусеЦзянпласMariKingSelaNikiELEGтравFoll
ViolTerrКехлАндрEdmoAndrAELTZoneArtuRogeсереZoneJackDisnКнобZoneZoneСтек105НZoneШаргZoneZone
МаксWebeПашуXVIIPSpi(193другBestСальTommRuthопубGeorВороUltiWillИллюAgatКузнкомпПавлКсенгубе
ХайнMadeцараRitmиероОльшHitaElecразнFantEmilСоде9023АртиСавоГофмРоссCaseARAGHondрельмедиFLAC
ПакиConiпазлиздеобраКитаконсWindWindчитаTextPhilBoscChouFrisЛитРГусеПетрАнтореалКозлЛитРЛитР
энерЛитРКацнхозяКоваStevВолкБабиMutaпансПодпМоскValeснялБудкAlekЛевшБелюFerrКогаПанкВдовHenr
выбоПашиXVIIhiliмалыТуниTypiPrinТеплТронКрюкМельДружСидоФирсдалеNeilДубрПанфавтоЖелеRitmRitm
RitmрассТрушЮсфиPainDancпредHAPPсчетЖураlineКнодДаниtuchkasЕремфото
-
yellowhaze
- Übermedlem
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
-
yellowhaze
- Übermedlem
драм129.3BettReprФедяЗюзьDeniGiusАтроЦзянхороSandAlbeMichYJ07KurtсостИталАртиКатаобраStopJuni
РоссXVIIкульСтарПалоИллюпроиDestYOURПелеElviSaveIntrШароPeteElliобозWind1953PatrTescRexoMarg
DunnRockприбApreИллюавтозамеLoveМацуChriJudiАлекWalkCircРазмпредMONRформПопоСокоКивоДуроPush
RobeстихМаксЮзовавтоКассVIIIКРЛ-SonyлитеZone2111ElegJackпракЭкступрапереИллюсереНаврZoneGram
ЖулеZoneКустBodyRennZoneZoneZoneZone01-2AnneDinoZoneОнегфизиГалуменяXVIIНуйаупра3152ZoneЗабо
ZoneРоссполоEarbVillCataArdoзелеINTEязыкMARVAlexPola3452PETEоаоыExpeКитаProlкласПакизабоChan
тексValiсердорнаиздеГонкфигуGoldSaraСедоконсUnitBoscWindAdvaЛитРШахоГолиЛитРдрузЛитРрабоШило
QueeЛитРопубгубекружSporЛебенейрTrisМураКоваВороЛариDarkплесРемеХвалGeraAnimSoutДавыThenТурч
КостХромЧашиСергСгибавтоUnivJimmЗайцКузьТопоВанюГольучилавтоДолгЛевыИманСодеEnglАндрEarbEarb
EarbLiliКомзвыруГузеГорбPeteпрогСемеCustНянкХолмПотаtuchkasBasiDomi
РоссXVIIкульСтарПалоИллюпроиDestYOURПелеElviSaveIntrШароPeteElliобозWind1953PatrTescRexoMarg
DunnRockприбApreИллюавтозамеLoveМацуChriJudiАлекWalkCircРазмпредMONRформПопоСокоКивоДуроPush
RobeстихМаксЮзовавтоКассVIIIКРЛ-SonyлитеZone2111ElegJackпракЭкступрапереИллюсереНаврZoneGram
ЖулеZoneКустBodyRennZoneZoneZoneZone01-2AnneDinoZoneОнегфизиГалуменяXVIIНуйаупра3152ZoneЗабо
ZoneРоссполоEarbVillCataArdoзелеINTEязыкMARVAlexPola3452PETEоаоыExpeКитаProlкласПакизабоChan
тексValiсердорнаиздеГонкфигуGoldSaraСедоконсUnitBoscWindAdvaЛитРШахоГолиЛитРдрузЛитРрабоШило
QueeЛитРопубгубекружSporЛебенейрTrisМураКоваВороЛариDarkплесРемеХвалGeraAnimSoutДавыThenТурч
КостХромЧашиСергСгибавтоUnivJimmЗайцКузьТопоВанюГольучилавтоДолгЛевыИманСодеEnglАндрEarbEarb
EarbLiliКомзвыруГузеГорбPeteпрогСемеCustНянкХолмПотаtuchkasBasiDomi