nä men se en lj80 moahahaha!!!

Och nej tyvärr den är inte min.
Däremot är jag väl personlig mek på den just i dagsläget.
Idag har jag och KA (ägaren) grejjat lite med den.
Tagit bort hasplåten och undersökt den där under.
Skimsat in höger kingpin lager då dom glappade något så in i hel.....
lagren är ändå rätt dåliga så det ska väl bytas så småningom och då undrar jag HAR NÅGON HÄR uppgifter på vilken storlek det ska vara så vi kan köpa dom innan vi river allt?
Sen glappade även höger framhjul en del, men det visade sig vara dåliga hjullager, som även verkar vara vanliga kul lager dvs inte några koniska rullger som är spännda emot varandra och så måste man byta dom. någon som vet storleken på dom så vore det bra så vi kan beställa dom innan vi river ner det också.
Sen måste vi gå över alla lådor och oljor tänkte vi, samt byta då dom dåliga lagren och smöjra upp allt.
och bilen är inte svart.... det är någon annan cp färg verkar det som.
Självklart lurade jag ut honom på en safari runda hemma (du vet malle din fick samma) nu vart det jävigt blött och skojjigt haha.
Till säljarn kan jag medd att köparen av denna söta bil är hel nöjd och kommer troligen ses på vissa träffar.... kanske jag tom kan lura med han på någon skånecup, han verkade inte främmande för det

nu går bilen till jobbet och även en sväng ut i skogen när det ska huggas ved eller dra fram gamla skrotbilar som stått förlänge hos grannen.
om någon har en höger framruta att sälja är det också intressant, eller möjlighet att ordna fram en, den är ju kras sen ett tag tillbaka.
förövrigt är bilen i riktigt fint skick inte mkt bucklor ändå, men jävlar vad tjock plåt det är i den!!! fan ingen suzuki folie som i efterträdarna.
Ha det gött.
MVH Tobbe