nyhet?

Hjälp, frågor eller tips rörande sajten och forumet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

henriklarsson1982
Rutinerad
Inlägg: 388
Blev medlem: mån aug 25, 2008 16:46
Ort: Finland nkby

nyhet?

Inlägg av henriklarsson1982 » ons okt 13, 2010 14:02

börjar inte nyheten om borås trophy vara lite föråldrad....var ju ändå i juni? :wink:

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Re: nyhet?

Inlägg av MrHawk » mån okt 25, 2010 8:05

henriklarsson1982 skrev:börjar inte nyheten om borås trophy vara lite föråldrad....var ju ändå i juni? :wink:
Jepp jag vet :P Det nuvarande sättet på att visa nyheter på förstasidan är tyvärr lite omständigt så har vart lite för lat det senaste... Nytt jobb medlånga hårda dagar har gjort att motivationen att sitta o pilla har vart lite dålig.
I aim to misbehave

beelzebubs
Veteran
Inlägg: 2131
Blev medlem: ons dec 31, 2008 21:47
Ort: Berg (Mitt i mellan Skövde, Skara & Mariestad)
Kontakt:

Inlägg av beelzebubs » mån okt 25, 2010 12:01

Hur går det med uppgraderingen?

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » tis okt 26, 2010 19:05

beelzebubs skrev:Hur går det med uppgraderingen?
Skall byta till en annan forumprogramvara är det tänkt, o dom skall släppa en helt ny version väldigt snart så sitter o väntar på det bara.
I aim to misbehave

Spjutet
Guru
Inlägg: 3287
Blev medlem: tis sep 11, 2007 20:51
Ort: Bollebygd N 57° 39.459', E 12° 37.967'
Kontakt:

Re: nyhet?

Inlägg av Spjutet » ons okt 27, 2010 21:37

MrHawk skrev:
henriklarsson1982 skrev:börjar inte nyheten om borås trophy vara lite föråldrad....var ju ändå i juni? :wink:
Jepp jag vet :P Det nuvarande sättet på att visa nyheter på förstasidan är tyvärr lite omständigt så har vart lite för lat det senaste... Nytt jobb medlånga hårda dagar har gjort att motivationen att sitta o pilla har vart lite dålig.

Då får du dela bördan med Beelzebubs..



Han verkar ju inte göra nåt vettigt på dagarna :roll: , så han hinner nog sitta å pilla med uppdateringar å sånt jox som du inte hinner med
AUKTORISERAD DÄCKDÅRE!!!

Mail: enesberg[A]gmail.com

beelzebubs
Veteran
Inlägg: 2131
Blev medlem: ons dec 31, 2008 21:47
Ort: Berg (Mitt i mellan Skövde, Skara & Mariestad)
Kontakt:

Re: nyhet?

Inlägg av beelzebubs » tor okt 28, 2010 10:53

Spjutet skrev:
MrHawk skrev:
henriklarsson1982 skrev:börjar inte nyheten om borås trophy vara lite föråldrad....var ju ändå i juni? :wink:
Jepp jag vet :P Det nuvarande sättet på att visa nyheter på förstasidan är tyvärr lite omständigt så har vart lite för lat det senaste... Nytt jobb medlånga hårda dagar har gjort att motivationen att sitta o pilla har vart lite dålig.

Då får du dela bördan med Beelzebubs..



Han verkar ju inte göra nåt vettigt på dagarna :roll: , så han hinner nog sitta å pilla med uppdateringar å sånt jox som du inte hinner med
Ta du och kryp till baka under den stenen som du kröp fram ifrån!

Alla har ju inte förmånen att jobba på dan, utan att det finns ju oxå de som jobbar på de obekväma tiderna.

Sedan gäller det ju att hålla sig uppdaterar, tolkat som du vill............

Spjutet
Guru
Inlägg: 3287
Blev medlem: tis sep 11, 2007 20:51
Ort: Bollebygd N 57° 39.459', E 12° 37.967'
Kontakt:

Re: nyhet?

Inlägg av Spjutet » tor okt 28, 2010 12:11

beelzebubs skrev:
Spjutet skrev:
MrHawk skrev: Jepp jag vet :P Det nuvarande sättet på att visa nyheter på förstasidan är tyvärr lite omständigt så har vart lite för lat det senaste... Nytt jobb medlånga hårda dagar har gjort att motivationen att sitta o pilla har vart lite dålig.

Då får du dela bördan med Beelzebubs..



Han verkar ju inte göra nåt vettigt på dagarna :roll: , så han hinner nog sitta å pilla med uppdateringar å sånt jox som du inte hinner med
Ta du och kryp till baka under den stenen som du kröp fram ifrån!

Alla har ju inte förmånen att jobba på dan, utan att det finns ju oxå de som jobbar på de obekväma tiderna.

Sedan gäller det ju att hålla sig uppdaterar, tolkat som du vill............


Skojar ju bara med dig :hello:
AUKTORISERAD DÄCKDÅRE!!!

Mail: enesberg[A]gmail.com

MrHawk
Moderator
Inlägg: 8401
Blev medlem: tor nov 10, 2005 20:49
Ort: Hestra
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » sön nov 07, 2010 10:56

tyckte förstasidan såg lite ledsen ut så la upp några nya träfftips iaf ;)

Ni som har hand om träffar får gärna maila en kort träffbeskrivning till mig så är det mycket smidiagare för mig att slänga upp det.
I aim to misbehave

Skriv svar