Men, är den LB-reggad skall du nog tänka på att dom kommer kräva lastförskutningsskydd vid kontrollbesiktning.
Bara en tanke..
//F
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
carfrigge skrev:Ser fint ut![]()
Men, är den LB-reggad skall du nog tänka på att dom kommer kräva lastförskutningsskydd vid kontrollbesiktning.
Bara en tanke..
//F
Jag har umgåtts med tanken att sätta dit ett upp/nerrullningsbart från en Tuareg, men med tanke på det ni skriver så kommer jag att bygga om det jag fått över från Land Rovern.kalle skrev:carfrigge skrev:Ser fint ut![]()
Bara en tanke..
//F
X2
Jag fick föreläggande om reg bes eller återställning(sätta tilbaka gallret) i min när jag körde fastspänd med spännband lådinredning.
Nu har jag galler i med en lucka som jag sätter i vid bes.
Skruvar man fast inredningen ska det egentligen regbes
med ändrade vikter.
Edit:ändrade lite stavning pga kalla tjocka fingrar på telefon förut.
Ja! 140 x 200cmpeterand skrev:2 RoK
Tackar! Jag kom över nedan kamera billigt och lättare begagnad. Med facit i hand hade jag inte behövt en trådlös, kabel hade varit enkel att dra och känns säkrare. Hur ser dina ut? Pris?jimmie_k skrev:Ser riktigt trevlig ut. har du någon bra backkamera än då. annars sitter jag på ett par nya med stålhus och trycksatta. som är till hamnkranar bland annat.
Var det någon som klarade 24v?jimmie_k skrev:Jag lägger in en länk här. tänkte lägga ut dom på saluforumet också, men hade bara 5 kvar plus en lätt begagnad Clarion, så jag kan vänta med det tills du vet om du vill ha någon eller några![]()
Orlaco kameran http://www.orlaco.com/en-compact-color- ... 15-slr.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Och Clarion http://www.clarion.com/gb/en/products/2 ... 95501.html" onclick="window.open(this.href);return false;
/Jimmie
Samma kvalité ? Jag hade nog köpt original. Jobbigt att riva allt till midsommar igenjenik skrev:Idag tror jag mig ha fyndat. När jag ändå har framaxeln nere för byte av ring och pinion så byter jag yttre packboxar. Måtten (yttermått på 50mm och ett mått på drivaxlarna på 35mm) visade sig vara standardmått vilket gjorde mig glad. För Toyota ville ha 369:-/packning. Den ni ser på bilden nedan köpte jag på Momentum för 58.90:- De är dessutom belagda med gummi även utvändigt.
Återstår att se, men de är ju tillverkade för industrin så jag skulle bli förvånad om de är sämre.peterand skrev:Samma kvalité ? Jag hade nog köpt original. Jobbigt att riva allt till midsommar igenjenik skrev:Idag tror jag mig ha fyndat. När jag ändå har framaxeln nere för byte av ring och pinion så byter jag yttre packboxar. Måtten (yttermått på 50mm och ett mått på drivaxlarna på 35mm) visade sig vara standardmått vilket gjorde mig glad. För Toyota ville ha 369:-/packning. Den ni ser på bilden nedan köpte jag på Momentum för 58.90:- De är dessutom belagda med gummi även utvändigt.