färre användare?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
färre användare?
kom å tänka på att den 12e okt förra året så va vi 153st inloggade samtidigt nu är de ju max 20st vad har hänt??
Re: färre användare?
Fyllde år då så jag hade inte tid att vara inloggad.Joel skrev:kom å tänka på att den 12e okt förra året så va vi 153st inloggade samtidigt nu är de ju max 20st vad har hänt??
Förlåt.........

"Team Eppi Peppi"
Gör som jag, något dumt!
Mitsubishi Pajero SWB 2.8 TD Aut. -94
Ska bli expeditionstuket på bilen.
Gör som jag, något dumt!

Man kanske ska vända på frågan. Vad hände den 12e oktober förra året, eftersom så många var inloggade...
Jeep Wrangler Unlimited Sahara -07.
http://jeepetorp.blogg.se
http://jeepetorp.blogg.se
Hmmpfjeepetorp skrev:Man kanske ska vända på frågan. Vad hände den 12e oktober förra året, eftersom så många var inloggade...

Jag skrev ju det, jag fyllde år även då..............

Och jag kommer att göra det nästa år igen och igen osv. om inget trisst inträffar.......................................

"Team Eppi Peppi"
Gör som jag, något dumt!
Gör som jag, något dumt!

153st var extremt, det har aldrig legat ens i närheten av det snittet av inloggade samtidigt. Just inloggade samtidigt är lite missvisande fakta egentligen, då det är rätt jämn belastning över en kväll, ska rätt mycket till för att alla skall logga på samtidigt.
Kommer inte riktigt ihåg vad det va just förra året som gjorde det hoppet.
Antalet aktiva, inlägg och inloggningar har legat rätt stabilt senaste året, med lite upp o ner beroende på säsong.
Kan tillägga att förra veckan va riktigt aktivt, denna helgen rätt slött, går upp o ner väldigt som sagt.
Kommer inte riktigt ihåg vad det va just förra året som gjorde det hoppet.
Antalet aktiva, inlägg och inloggningar har legat rätt stabilt senaste året, med lite upp o ner beroende på säsong.
Kan tillägga att förra veckan va riktigt aktivt, denna helgen rätt slött, går upp o ner väldigt som sagt.
I aim to misbehave
Då får man gratta i efterskott men du får väl bju forumet på tårta då...miamik skrev:Hmmpfjeepetorp skrev:Man kanske ska vända på frågan. Vad hände den 12e oktober förra året, eftersom så många var inloggade...![]()
Och jag kommer att göra det nästa år igen och igen osv. om inget trisst inträffar.......................................![]()
![]()
Be Smart Drive Safe Stay Legal
jasså du fyller år varje år.. jaja jag tar var tionde, fyller snart 3 (Kan man tro iaf.)miamik skrev:Hmmpfjeepetorp skrev:Man kanske ska vända på frågan. Vad hände den 12e oktober förra året, eftersom så många var inloggade...![]()
Och jag kommer att göra det nästa år igen och igen osv. om inget trisst inträffar.......................................![]()
![]()