Hemkommen efter en kanon dag i Långarums skogen

Lika som förra året, kanon arrangemang trevliga områden.
Bilen gick kanon hela dagen och bara lite små skador som maserade trösklar och en buckla framför höger bakljus men den bucklade ut sej självt senare, och efter mudracet så smälde det hemskt mycket från drivlinan... visade sej vara en stor sten som låg mellan fälg och bromskriva, var så stor så den inte kunde försvinna själv
Och påväg ur område 3 sista turen så märkte jag att all luft hade försvunnit ur vänster framhjul men rullade sakta mot campingen och där jämte vägen står "suzukirules" från 4x4sweden och sträcker ut en hjälpande hand med en kompressor så fick i luft och det gick hela vägen hem, och ena bakhjulet verkar pysa lite med får se imorgon om det finns nån luft kvar.
Dock så blev det ett antal fastkörningar idag, 5st när jag räknar på det och satt verkligen fast några gånger.
Ute på mudrace banan var nog värst, vet inte hur många som försökte få upp mej, tillslut blev det en willys och en 11bil som fick upp mej
Tack till alla som hjälpt till och wincha upp mej när jag fastnat!
Denna träff planeras in till nästa år med och bilder kommer om ett tag troligen imorgon det går så himla sakta att ladda upp dem