Alltid roligt med nya saker.
Men tyvärr följde det inte med någon instruktionsbok till bilen, annars kunde man ju läst en del där. Men då prövar jag här i stället.
Jag undrar ifall nån vet om det ska vara någon belysning i knapparna till c-lås och elhissar som sitter i dörrsidan?
Sen en fråga angående innerbelysningen. Sitter ju en lampa mitt i taket, där är det 2 små lampor som går att tända var för sig på en knapp. Sen en lite större lampa mitt mellan dom. Som jag antar ska tändas när man öppnar någon dörr. Men här var det bara svart för mig... Tänkte att då är väl lampan trasig. Plockar lös glaset och ser att det inte ens sitter någon lampa där

Sätter dit en men då visar det sig att den lyser hela tiden, även med dörrar stängda. Kollar upp kontakterna som sitter i dörrrarna, ser då att den saknas på passagerarsidan, men det borde väl ändå funka på förardörren?
När jag kryper runt under instrumentbrädan för att hitta kontakterna till dörrarna så hittar jag ju även belysning under brädan. Men samma sak här, sätter jag dit lampor där så lyser även dom hela tiden...
Har letat ifall det finns någon knapp där man tänder innerbelysningen men har inte hittat någon...
Vad kan felet vara?
Hoppas på några heta tips