Halvan En Suzuki 1,9 TD
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Japps men frågade sist när jag beiktade vad det är och han sa att det kan vara allt från schakel till winchMangeP skrev:Haha "bogseranordning" kan ju lika gärna vara en ögla

Men skönt iaf och ha det på papper. Min framstötfångare är rejält ombyggd och inte vacker men godkänd

1996 4x4 2dr Cheva Blazer 4.3 Vortex
1987 4x4 2dr Izuzu Trooper 2.2 TurboDiesel
+ Massa Radiostyrda bilar
1987 4x4 2dr Izuzu Trooper 2.2 TurboDiesel
+ Massa Radiostyrda bilar
Lite uppdatering med nya bilder

Winchen satt bara där för att få rätt vikt på besiktningen
Framför (bakom) batterierna blir det en liten elcentral
Snorkel

Diff skydd fram har blivit monterat samt tagit bort ett blad på fjädrarna
Tanken monterad samt inkopplad
Nu är det bara kompressorn slangar till spärrar samt el till winch och lysen kvar och allt annat man glömt

Winchen satt bara där för att få rätt vikt på besiktningen
Framför (bakom) batterierna blir det en liten elcentral
Snorkel

Diff skydd fram har blivit monterat samt tagit bort ett blad på fjädrarna
Tanken monterad samt inkopplad
Nu är det bara kompressorn slangar till spärrar samt el till winch och lysen kvar och allt annat man glömt
Ägare av Halvan
.
Den är bara reg med ändringarna, för lite ändringar för att det ska bli amatör lr ombyggt... Bilen är reg med orginaltanken som nu är bortplockad o ersatt med fuelcell, som dom förhoppningsvis inte märker på nästa bes....Jonas skrev:Grymt bygge
Hur reggas den? Amatörbyggt eller ombyggt? Misstänker ombyggt fordon men får du den godkänd med en fuelcell då?
Lycka till!
Mvh
Jonas
.
TackarRunekebab skrev:Snyggt bygge

Blev tyvärr inga bilder idag, om inte Anders tagit några efter jag åkte hem...Men lite fick vi gjort iallafall. Anders har ängnat dagen åt att koppla in kompressorn o winchen fram, själv har jag satt fast tank,batterier o kopplat snorkel + svetsat dit 4st dragöglor...
Snorklen är gjord av biltemas 3" alurör till sportfilter o toppen kommer ifrån Bork Jonas( tack Ola för svetsjobb)...
Har ju lite bilder som togs ett par dagar innan bes

Om någon undrar vad det är för färg på bilen så är det... Opel apple green

-
- Guru
Skärm
Visst är den reggad som LLB??
Får man bara ha rör som "skärmar" bak då??
Ser lite naket och oskyddat ut..med tanke på att jag fick grymtning på min MC hos SBP för att den var på gränsen till för kort och knappt täckte ner till halva hjulet..
Skall det va sån skillnad mellan fordonstyperna??
/R
Ser lite naket och oskyddat ut..med tanke på att jag fick grymtning på min MC hos SBP för att den var på gränsen till för kort och knappt täckte ner till halva hjulet..
Skall det va sån skillnad mellan fordonstyperna??

/R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..
Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3..

Re: Skärm
Ja, den är reg som lb... Hade skärmar på vid bes, dom syns på bild lite längre upp i trådenWild_Devil skrev:Visst är den reggad som LLB??
Skall det va sån skillnad mellan fordonstyperna??![]()
![]()
/R

-
- Guru
Re: Skärm
Ja..ser det nu när du säger det..dansken skrev:Ja, den är reg som lb... Hade skärmar på vid bes, dom syns på bild lite längre upp i trådenWild_Devil skrev:Visst är den reggad som LLB??
Skall det va sån skillnad mellan fordonstyperna??![]()
![]()
/R...

Bara massa mygel! !

/R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..

-
- Beroende
- Kontakt:
Re: Halvan En Suzuki 1,9 TD
Hej. Har nu läst igenom hela tråden utan bilder. Jag är i dag ägare till "Halvan" och undrar om det finns några bilder från bygge eller tävling kvar? Skulle vara enormt kul att ta del av.
Mvh//Klirre
Mvh//Klirre
If in doubt, Flat out!