Ingen tävling men mitt lilla lastar lite mer(på pappret)

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Ja den e rejälkalle skrev:Vilken najs fet släpa du hittatbra pris med om allt är som det ska.
Ingen tävling men mitt lilla lastar lite mer(på pappret)
Jag tycker jag kom jäkligt lindrigt undan med nya bromsbackar på en axel o två nya däck, allt är lagat under dagen idag så nu funkar allting riktigt bra på den så de e bara o körakalle skrev:Trist med bromsarna och däcken...är nog bra köp endå även om du får jobba lite.
Är det 10" däck eller?
Är det Camskill som gäller eller har du hittat nån annan?
Kanske för att ljuset inte e täntRössvik skrev:tycker de lyser lite dåligt du![]()
fast ja syftade mer på att de e för lite lampor på detChrille_91 skrev:Kanske för att ljuset inte e täntRössvik skrev:tycker de lyser lite dåligt du![]()
![]()
![]()
Fast de va nog inte mer än vänster blinkers som funkade när när kärran va kopplad på subban, när den sitter på min funkar faktiskt alla lampor
Dom tyckte när den importerades att det är besvärligt med intyg så den är bara reggad för 1500 kg på draget.Felix skrev:Mustig kärra!![]()
"Brorsans lilla subba fick prova att dra runt kärran lite den går dock inte den att använda om man ska lasta nåt på kärran."
vadan detta?