vädersta?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
vädersta?
hej.
va på träff i vädersta i vinteras me 2 tgb13. tänkte höra om nån känner nån som vet vems unimog som stod där? till salu? en gul, såg ut som de stot där ett par år!
tack på förhand.
mvh simon (BOK boka offroadklubb)
va på träff i vädersta i vinteras me 2 tgb13. tänkte höra om nån känner nån som vet vems unimog som stod där? till salu? en gul, såg ut som de stot där ett par år!
tack på förhand.
mvh simon (BOK boka offroadklubb)
ny kär i lera o stora hjul:p
Re: vädersta?
Menar du den som står vid E4?
Dem har stått massa år... Kan inte åka förbi utan att säga " - mogen står kvar du"
Dem har stått massa år... Kan inte åka förbi utan att säga " - mogen står kvar du"

kalle skrev:Menar du den som står vid E4?
X2 !
Sist jag åkte förbi hade den fått besök av en samurai tyckte jag mej se

//F
*Fredrik Bergström*
http://lastbilsservice.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör:
300GD
X5 35D
http://lastbilsservice.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör:
300GD
X5 35D
Idag när jag åkte förbi upptäckte jag att det låg 2 axlar på flaket, om det var unimog eller inte har jag ingen aning om.
Men de kanske har legat där länge och jag inte upptäckt dom förrens nu.
Men de kanske har legat där länge och jag inte upptäckt dom förrens nu.
*SÅLD* suzuki med tgb 20 portaler, B23E, spiraler runt om och stora däck
*SÅLD*
Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden

Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden

Moggen har inga papper och har för mig att priset på den är 45000:- stått utan tacklucka ett bra tag så den är inte så mysig invändigt
-
- Användare
Passerade där i veckan. han verkar inte ha spolat av samurai'n sen sist heller! 

Tacklucka?partyvan skrev:...stått utan tacklucka...

D-Max 3.0 -11
Polaris Sportsman -05
Polaris Sportsman -05
Taklucka skulle det stå