Hade missat den helt och hållet, härligt med steget från nybörjare till mästerbyggare.
Hoppas den kommer ut i skogen nästa år och att inte garaget blir för lågt.
Nästan så man blev sugen på en Cherokee

Mvh Sodergren
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Okej! Övergiven? Men är det ett lägenhetsgarage du fått tag på då? Ser ju ovanligt stort ut för att tillhöra en lägenhet....squiz3r skrev:Nä, jag släpade ut den gamla bilen (med alla fyra hjulen låsta, gissa om min lilla saab 900 fick jobba!) och dumpade den på parkeringen till grannarnas förtvivlan. Håller på att vänta på en fullmakt från kronofogden så att jag kan få köra den till tippen. En Honda Prelude är det. Har nog stått stilla där inne sedan -97..P
Köper inte grejen med LGF skylt, kollade upp det för länge sen när man inte hade BE kortet och för att en kärra ska vara godkänd som 30kärra behövs ALLT med bromsar bort räcker inte med blocka påsjuten!!squiz3r skrev:
.Sen är problemet hur jag skall få ner jeepen hit. Den ät tämligen imobil utan upphängning till bakaxeln, så det får bli släp. Har dock ingen bil som får dra så tungt så jag funderar på att hyra en biltrailer och sätta på en LGF-skylt så får jag köra i 30km/h ner. Dock drygt med den hastigheten i 55 mil...