Postat: lör jan 31, 2009 10:32
En annan del som normalt annses som viktig för att bilen ska likna en willys är ju yttre formen av torpedväggen som huven sitter fast i bakkant.

Då gäller det att kvala in i Prototyp också....jimmyskrot skrev:om jag nu kommer åka ner till tyskland så finns de funderingar att köra i prototyp klassen istället. så slipper jag bygga om bilen
Rätt inställning Jimmy! Du kommer spöa skiten ur de andra Prototyperna!jimmyskrot skrev:om jag nu kommer åka ner till tyskland så finns de funderingar att köra i prototyp klassen istället. så slipper jag bygga om bilen
sant. vi fpr väl se hur många svenskar som kommer vilja åka ditt.. men lite kort nu lasse vill jag se på områdetLasse Suzicán skrev:Då gäller det att kvala in i Prototyp också....jimmyskrot skrev:om jag nu kommer åka ner till tyskland så finns de funderingar att köra i prototyp klassen istället. så slipper jag bygga om bilen
Är rätt många som kör i den klassen...
Då litar vi på det...m38 a1 skrev:Angående antalet ribbor i fronten så har cj2- cj3 7 ribbor mb fronten 9 ribbor enligt willys verkstads handbok från 1954 så jag hoppas den har rätt
TOMMY
mmm säkerBorkJonas skrev:Rätt inställning Jimmy! Du kommer spöa skiten ur de andra Prototyperna!jimmyskrot skrev:om jag nu kommer åka ner till tyskland så finns de funderingar att köra i prototyp klassen istället. så slipper jag bygga om bilen
Han får väl åka för ett annat landLasse Suzicán skrev:Då gäller det att kvala in i Prototyp också....jimmyskrot skrev:om jag nu kommer åka ner till tyskland så finns de funderingar att köra i prototyp klassen istället. så slipper jag bygga om bilen
Är rätt många som kör i den klassen...
Han får väl tävla för PRO spider republiken i västergötland där behöver han inte kvala in för han blir den ende pro modden här i frånArne Karlsson skrev:Han får väl köra för Skåne![]()
, annars får vi bilda republik eller vad säger du Tommy?
M
VH Arne
men kan ju inte svänga ändå.mats skrev:Byt axel bak, så slipper du "sminka" bilen