//F
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
För att få bra bilder på det måste man nog riva halva bilen,men jag kan förklara eftersom jag var med och byggde om det.noodlesswe skrev:okej har du changs att ta några bilder på hur din infästning är för vinchen och hur vinch boxen ser ut
noodlesswe skrev:okej kalle väldigt beskrivande
har ju fått mig en vinch som sitter i ett snabbfäste som har 2 sprintar som man kan dra ut och sen går den att lyfta bort, tänkte initsialt använda den men då behöver jag bygga på kofångaren uppåt så dom övre av dom 4 fästpunkterna får något att hänga i. så jag behöver bygga på en båge uppe på kofångaren men samtidigt förankra den bakåt för att få stabilitet i den. så var bara lite funderande på hur ni löst de. e de bara kofångar bulten som håller den på plats eller har ni flera förankringa?
Nyfiken på varför?? Har ju sett ut att rulla på bra och flås i maskin har väl inte saknats ??carfrigge skrev:Efter lite funderingar så kom jag fram till att jag är färdig med CDI så idag inhandlades en ny donatorbil![]()
E-klass 1998
Så, bye bye till CDI & -Hej OM606![]()
//F
Mycket bra val därcarfrigge skrev:Efter lite funderingar så kom jag fram till att jag är färdig med CDI så idag inhandlades en ny donatorbil![]()
E-klass 1998
Så, bye bye till CDI & -Hej OM606![]()
//F