Kanske skulle ta att starta en tråd här, kan man ju få lite tips å idèer av er.
Hade tänkt att höja han ca 3,5 tum å skodd med 33", tror ni om det? hur är smidigast att gå tillväga då jag vill göra så mkt som möjligt själv för det är både mkt roligare och sen billigare.
Bilen i fråga är en Jeep Cherokee XJ -90 som jag är andra ägare på

, köpte den för 2 veckor sedan då starta den inte och hade stått sen -04 (i kallgarage) fick igång han efter att jag sett över lite vacumslangar, plockat ur och rengjort stiften, ny bensin, rengjorde och klarlackade fördelarlocket, sen började han puttra igång på 3-4cylindrar men efter en liten stunds provande så kom han på 5 och senare när han blev lite varm så lossna den sista och sen dess han han allti gått på alla men han går inte redigt rent, ska ta mig en ordentlig koll så han inte drar tjuvluft nånstanns, en rejäl service. när man ska gasa han så är de precis så han "storknar" och håller på att dö först ett ögonblick innan han börjar varva. gasar en lugnt så går de fint..
Har lite beslutsångest på färgval på han sedan, är inne på M90 eller city camo men skulle gärna vilja ha lite mer förslag gärna med bilder av er
aja nog snackat, här kommer lite bilder på åket
precis när ja släpat hem den:
och här lite bilder ja tog i lördags:
lite flextest orginal