Koppling IH Scout diesel
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Koppling IH Scout diesel
Nogon som vet vart i Sverige man kan köpa en koppling till min scout? eller är det bara å beställa från USA??
Re: Koppling IH Scout diesel
Är det inte GM grejjer i din skördetröska?
Chevrolet Suburban 6,2D 4WD K10 -74 Hydractive 3
Yamaha DT50MX -?
Yamaha DT50MX -?
Kan inte Norrlands custom få hem?
Ligger väl i ö-vik, har jag för mig.
Vårt går "gränsen" mellan Nissan och IH då?
Är svepet,koppling växellådor IH?
det är en nissan 6;a diesel med en T19 manuell låda vet inte va lådan kommer från sen efter det är de en dana 20 fördelningslådabrt666 skrev:Är det inte GM grejjer i din skördetröska?
just de ja dom har jag inte tänkt på ska ta å svänga förbi där efter jobbetSpiken skrev:Kan inte Norrlands custom få hem?
ja det är det som skulle va bra å veta för en koppling till en nissan e riktigt billig i tyskland typ 1500:- med frakt å till IH så kostar den ca: 600 dollar + frakt från USAkalle skrev:Vårt går "gränsen" mellan Nissan och IH då?
För några år sedan, då jag åkte dieselScout, köpte jag en koppling på Norrlands Custom, den var dessutom kraftigare än originalet.
Dom borde kunna gräva upp en sån tycker jag..
mvh//Ante
mvh//Ante
Du vet inte vad det var för nått eller råkar ha några nummer kvar? Va till dom i fredags å dom har inte några uppgifter på vad det ska vara för koppling på den....s.A.s skrev:För några år sedan, då jag åkte dieselScout, köpte jag en koppling på Norrlands Custom, den var dessutom kraftigare än originalet.
mvh//Ante

Du vet inte vad det var för nått eller råkar ha några nummer kvar? Va till dom i fredags å dom har inte några uppgifter på vad det ska vara för koppling på den....
[/quote]
Tyvärr, det var nog en 8-10 år sen, fick iofs vänta en bra stund i telefonen under tiden dom sökte!
Uppgav bara IH Traveler -79 Diesel, å det funka då iallafall!

Tyvärr, det var nog en 8-10 år sen, fick iofs vänta en bra stund i telefonen under tiden dom sökte!

s.A.s skrev:Du vet inte vad det var för nått eller råkar ha några nummer kvar? Va till dom i fredags å dom har inte några uppgifter på vad det ska vara för koppling på den....

få åka förbi där igen då å be dom leta bättre