Ärtsoppeträffen 2008
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Ärtsoppeträffen 2008
Välkommen till årets Ärtsoppeträff 2008
Fredagen den 12/9 börjar vi kvällen med en nattipspromenad kl 21.00 och kör tills alla frågor är lösta eller grillsuget blivit för stort. Anmälan kommer finnas i kioskvagnen på Larsabygget där man betalar träffavgiften samt får sin tipslapp för nattens körning. Grillen kommer att vara tänd för hungriga och även pannkakor kommer finnas för träffdeltagare.På Lördagen 13/9 09.00 börjar frikörningen på området och regler angående detta finns att läsa på vår hemsida.Kioskvagn kommer att finnas som vanligt. Körningen avslutas kl 17.00. Under dagen serveras ärtsoppa och detta ingår i träffavgiften 200kr. Prisutdelning kl 15 för nattens och dagens tipsrundor med fin fina priser. Träffansvariga Berne Spånglund och Hans Andersson. Kontakttelefon tillsvidare 0708902150 ,ATV och andra oreggade leksaker vill vi att ni lämnar hemma. Påställt och försäkrat samt nykter chafför gäller som vanligt.
Mvh Daniel BJK
Fredagen den 12/9 börjar vi kvällen med en nattipspromenad kl 21.00 och kör tills alla frågor är lösta eller grillsuget blivit för stort. Anmälan kommer finnas i kioskvagnen på Larsabygget där man betalar träffavgiften samt får sin tipslapp för nattens körning. Grillen kommer att vara tänd för hungriga och även pannkakor kommer finnas för träffdeltagare.På Lördagen 13/9 09.00 börjar frikörningen på området och regler angående detta finns att läsa på vår hemsida.Kioskvagn kommer att finnas som vanligt. Körningen avslutas kl 17.00. Under dagen serveras ärtsoppa och detta ingår i träffavgiften 200kr. Prisutdelning kl 15 för nattens och dagens tipsrundor med fin fina priser. Träffansvariga Berne Spånglund och Hans Andersson. Kontakttelefon tillsvidare 0708902150 ,ATV och andra oreggade leksaker vill vi att ni lämnar hemma. Påställt och försäkrat samt nykter chafför gäller som vanligt.
Mvh Daniel BJK
-
- Veteran
Svar ang ATV
Kom på ett månadsmöte så förklarar jag varför. Mvh Daniel
Ärtsoppeträffen 2008 i BORÅS
Ber om ursäkt om jag skrev 300kr i första inlägget. Priset för att deltaga är 200kr och hoppas ni kommer ändå och har överseende med denna prisändring.
Mvh D

Re: Ärtsoppeträffen 2008 i BORÅS
okay de får la gå då..pv-jeep skrev:Ber om ursäkt om jag skrev 300kr i första inlägget. Priset för att deltaga är 200kr och hoppas ni kommer ändå och har överseende med denna prisändring.Mvh D

DÅ vet ifan...vad skall jag då göra åt alla mina pengar på? Men det är klart, det kanske finns lite go korv att köpa trots att det bjuds ärtsoppa...pv-jeep skrev:Ber om ursäkt om jag skrev 300kr i första inlägget. Priset för att deltaga är 200kr och hoppas ni kommer ändå och har överseende med denna prisändring.Mvh D

//Jonas
Red-Winches Offroad Racing Sweden
Red-Winches Offroad Racing Sweden
Nä nu tänker fan inte jag komma!pv-jeep skrev:Ber om ursäkt om jag skrev 300kr i första inlägget. Priset för att deltaga är 200kr och hoppas ni kommer ändå och har överseende med denna prisändring.Mvh D