Men har hänt en hel del så som gått igenom bromsarna runt om och de verkade helt ny bytta alla skivor och belägg och fram oken var i ny skick men längde på ett lager hammarlack ändå

Har även fixat kopplingen, köpte Ny slav cylinder och huvudcylinder och monterade det nu funkar det underbart, och har plockat ur all inreding förutom instrument panel och stolarna.

Har nu provkört den med och är grymt nöjd med den än sålänge, grymt bra drag i motorn (om man jämför med M38an) självklart mulrar den gått med!

Har testat flexet på den idag och det blev 56cm men då började det rinna bensin ur tanklocket så kunde inte köra högre men går nog knappt mer ändå.
Har en fin test slänt i trädgården som jag brukar testa i även om inte far tycker om det...
Klarade den fint me rangen med Nokian hakkapelita dubbdäck, var precis så jag klarade det med M38an med BFG AT däck men då körde jag inte jätte bra heller

Nu är jag verkligen sugen på att beställa hem en höjning från England och bara slänga på en uppsättning 35"are så länge tills ekonomin tillåter 40"
så hoppas kunna göra det i veckan eller nästa vecka

Har ett problem med den med, hon går bara på choke men på choke går den jätte fint, vad kan vara fel?? Kan det vara att ena grenrörs skarven till avgasrören sitter bara med 2skruvar ist för 3. kan det vara att det läcker förmycket?
Aja över till bilder:

åter kommer när det händer nått nytt